標籤

香港青年 (982) 大陸化 (759) 香港學生 (459) 認識法律 (398) 地產怪獸 (380) 中港矛盾 (307) 地產泡沫 (253) 佔領中環 (247) 地產惡霸 (228) 智障殘障 (209) 中國生活 (202) 港爸港媽 (192) 中國貪腐 (187) 香港精神 (170) 港孩港童 (165) 中國官員 (162) 港男港女 (158) 特殊教育 (157) 港人港事 (149) 一國兩制 (143) 基本人權 (143) 社會平衡 (125) 怪獸家長 (124) 政府表現 (117) 基本法 (116) 政府決策 (115) 生存生活 (115) 七一 (99) 點解會貧窮 (88) 經濟怪獸 (85) 貧富懸殊 (81) 新聞自由 (77) 精神科疾病 (74) 香港政壇 (68) 強國邏輯 (66) 快樂的小狗 (61) 六四 (57) 中國飲食 (55) 非常標準 (52) 罪犯罪案 (51) 病從口入 (48) 中國新聞 (47) English News (45) 生活智慧 (45) 經濟泡沫 (45) 怪獸學生 (44) 經濟惡霸 (41) 中國青年 (38) 老人問題 (38) 生命感恩 (37) 可愛的鸚鵡 (36) 怪獸學校 (36) 香港政府決策 (35) 香港政府表現 (35) 中國樓房 (34) 生命教育 (34) 中國罪案 (32) 生死教育 (31) 笑笑看看 (31) 衣食住行 (28) 香港音樂 (28) 中國學生 (27) 世界新聞 (26) 自在生活 (26) 香港電影 (26) 中國假貨 (25) 經濟活動 (25) 泡沫經濟 (24) 食物安全 (24) 倫常慘案 (23) 碼頭工潮 (23) 病症感染 (21) 退休養老 (21) 公民抗命 (20) 吸毒販毒 (19) 環保回收 (19) 社會陷阱 (19) 嫖賭飲吹 (18) 我行我素 (18) 打機成癮 (18) 素食環保 (18) 貪靚送命 (16) 香港官員 (16) 香港現狀 (15) 感恩生命 (14) 白色恐怖 (13) 90後人 (12) 北上創業 (12) 香港貪腐 (12) 中國強拆 (11) 國民教育 (11) 澳門賭業 (11) 香港選舉 (10) 好人好事 (9) 超人學生 (9) 通脹怪獸 (9) 中國學校 (8) 據理力爭 (8) 量子物理 (8) 香港教育 (8) 中國罪犯 (7) 寵物事務所 (7) 港建制派 (7) 香港新聞 (7) 中國污染 (6) 中國醫療 (6) 區區小事 (6) HKTV (5) 失業問題 (5) 學民思潮 (5) 文化差異 (5) DSE12 (4) 北上退休 (4) 平等社會 (4) 數碼發展 (4) 澳門政府決策 (4) 澳門政府表現 (4) 超人學校 (4) 超人家長 (4) 香港冶安 (4) 80後人 (3) 中國男女 (3) 另類香港遊 (3) 回流香港 (3) 幸福快樂 (3) 新高中DSE (3) 烏坎村 (3) 經典電影 (3) 自家教學 (3) 貨幣戰爭 (3) DSE13 (2) 公平貿易 (2) 台灣新聞 (2) 愛滋病 (2) 被棄動物 (2) 香港藝術 (2) 香港藝術治療 (2) 1新聞類別 (1) News (1) VOA (1) Writing (1) 僭建危機 (1) 妥瑞症 (1) 香港基建 (1)

2013年3月18日 星期一

撐逆子弒雙親 網民遭圍插

2013年03月18日


【本報訊】大角嘴逆子肢解父母慘案發生後,不少人都在網上痛罵逆子泯滅人性,但有人卻不以為然,且反其道而行在facebook留言「活該」,認為有父母 逼子女,最後「咪逼到仔女斬你」,又謂有些家長真係死有餘辜等,遭大批網民狂插,該網民知闖禍將言論刪除,並作出道歉。

該名姓陳網民是於前晚11 時許,上載該段撐逆子言論「啲老豆老母俾仔斬真係活該……生佢出黎(嚟)好偉大?生佢出黎(嚟)搞到佢唔開心有咩意義,你哋唔死都無用拉(啦)。」不少網 民不齒其所為,抨擊陳網民冷血,亦有人粗言穢語罵他,更將其facebooK言論轉載至討論區,亦有人指他是為求言論驚人出位,「你咁X樣上位好低樁」。 有網民稱「發生呢啲慘劇,唔係打一句唔用腦嘅嘢,就代表你好勁。」

在網民連番炮轟後,該名陳姓網民於昨日凌晨時分,將有關言論刪去,並留言道歉, 聲稱現時身在外國,所發言論只是就父母子女不好「講幾句廢話」,並非針對該宗肢解案。「唔好插住先,我錯我錯,𠵱家我喺外國讀緊書,之前根本唔知香港有 單斬人案,我係聽到有人講起啲父母對佢唔好,我先咁講。」


 高登: 老豆老母比仔斬真係活該
講得好岩
好多老一代父母當仔女係工具
係仔女身上盲目滿足自己既控制欲
甚至真係仲有人諗住養兒防老
坦白講現代社會你生細路出黎但唔可以令佢有段美好人生既話

咁你就真係一個為生而生既人渣父母
你知道自己無心養/無能力養
寧願你墮胎


第一, 我相信佢父母放落佢細仔的錢, 遠遠多放佢地收回, 甚至乎, 一個仙都收唔番.
你諗下, 養到佢咁大, 供佢去外國升學唔係少錢, 比埋首期佢買樓, 借埋幾十萬比佢還債.
但係個細仔, 失業咁耐, 我諗真係無咩野回報過.

第二, 如果佢父母完全唔叫佢學琴, 唔理佢. 到佢失業時, 佢又可以賴父母成世人都無理過佢. 何況學琴用到幾多時間? 真正痴線的父母, 係要個仔又學琴, 又要操游水, 又補哩樣補果樣.
佢都係學下琴姐, 就賴三賴四, 我係老闆, 我都唔請哩D人啦.


你同佢父母覺得好既野 例如俾幾多幾多錢去讀書 幾多幾多錢學琴 你覺得好 佢就覺得好?
仲有 點解有人覺得付出金錢多等於愛 付出金錢多等於好 付出金錢多等於要有回報?

沒有留言:

張貼留言